svar till frågestunden!

hje! haha de blev hje istellet för hej! XD haha okí jag kadde ingen tid att göra video så aa ni får svar på text istellet :)
 
 
av: hanna
när färgade du ditt hår, och vilken hårfärg andvände du?
 
svar:
jag färgade typ första gången i början av femman så för typ 2 år sen, vilken jag använde vet jag iinte riktit, men det var nog swarstkoff, mörk röd :/
 
av: flickan med hjälmen :)
hur ska du färga ditt hår? vilken färg och vilket märke?
 
svar:
jag ska färga färgen ultara violet av manic panic och hur? jo som de står på förpackningen :)
 
av: hej
vempire diaries/PLL 
JB/1d
bada/dusha
sommar/vinter
kommer du göra en video o svara i?
 
svar:
vampire diaries
one direction
bada ^^
sommar
nopp :)
 
av: pll lover
vilken kik back pack blogg gillar du bäst? sont fall vrf?
 
svar: som jag skrev i min profil, epicfaiil  inför att hon e så grymt cool ;)
 
av: hund diggaren
vilken hund e din favvo?
 
svar:
asså jag dillar ALLA men den bästa rasen ä nog leonberger :)
 
av: grooooodaaaaa
FAVVO KÄNDIS?
 
svar:
avril Lavigne, sipknot, nickelback mm.
 
de var alla, tck ni som frågade nie bäääst! haha love love love påer!
 

Kommentarer

Kommentera annars kommer mumin och tar dig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser moahahahaha!)

har du en lika cool blogg som jag?

och här får du skriva din fina komentar :)

Trackback
RSS 2.0